Kompetencje

TECHNOLOGIA a KOMPETENCJE

  • Starannie zaplanuj struktur臋 marketingu, sprzeda偶y, ect.
  • Zinwestuj w rozw贸j kompetencji zespo艂贸w
  • Do艂膮cz technologi臋, aby zesp贸艂 by艂 blisko danych / informacji o kliencie

Powy偶sze trzy elementy maj膮 kluczowe zanaczenie dla dynamiki transformacji cyfrowej w firmie. M艂ode pokolenie (Tech-natives), do艣wiadczeni menad偶erowie, rozw贸j i motywacja oraz ch臋膰 poszukowania i testowania, 艣wietnie pasuj膮 do siebie i wyr贸偶niaj膮 organizacje w dobie cyfrowych przemian.

Nowe role w marketing, sprzeda偶y, obs艂udzie klienta, interdyscyplinarne zespo艂y,  specjali艣ci IT w marketingu.

Praktyczne rozwi膮zania z lokalnych i mi臋dzynarodowych rynk贸w

Warsztaty ” BeDevelopment – Nowa struktura- nowe kompetencje” to cykl spotka艅 z kadr膮 menad偶ersk膮 podczas, kt贸rych wsp贸lnie rozmawiamy o nowych konfiguracjach w marketingu i sprzeda偶y wywo艂anych cyfrow膮 zmian膮 otoczenia.      

Ostatnie artyku艂y