Warsztaty

SPOTKANIA EKSPERTÓW – MarTech Development

Inwestycja w rozwój wiedzy wewnątrz organizacji zwraca się w sprawnym i szybkim jej działaniu.

Szczególnie jeśli temat jest całkowicie nowy, tak jak MarTech warto zadawać pytania zarówno strategiczne jak i operacyjne w szerszym gronie wewnętrznych ekspertów i wzbobacić dyskusję o wiedzę zewnętrznego eksperta.

W takim modelu najchętniej działamy:

FORMUŁA WARSZTATÓW

Istotą naszych spotkań – warsztów jest wykorzystanie różnorodności wiedzy wewnetrznej i zewnątrzej. U większości naszych Klientów – najcenniejsza wiedza płynie od samych pracowników, którzy na co dzień doświadczają bezpośrednio relacji z klientem.

Wiedza i kompetencje wewnętrznych ekspertów to unikalny, trudnokopiowalny wyróżnik każdego przedsiebiorstwa. ZARZĄDZAJ WIEDZĄ MarTech SWOICH PRACOWNIKÓW!

Ostatnie artykuły