Technologia

Pełna gama platform typu MarTech aktualnie dostępnych globalnie i lokalnie ośmiela marketerów do testowania i zastosowania coraz większej ilości aplikacji pozwalających coraz inteligentniej i szybciej zarządzać marketingiem, reklamą i sprzedażą. W Polsce jesteśmy na początowym etapie ich stosowania, w Stanach Zjednoczonych, gdzie implementacja technologii marketingowych trwa już ponad dwie dekady rozpoczyna się faza intensywnej wymiany aplikacji, wg Third Door Media (2019) ponad 83% marketerów wymieniło przynajmniej jedną stosowaną aplikację. Zanim jednak w Polsce dojdzie do takiego etapu, potrzebujemy najpierw wybrać platformę zarządczą dla marketingu i sprzedaży. Będąc na tym etapie warto zaplanować proces wyboru technologii w oparciu o rewizję celów strategicznych i inwentaryzację aktualnego zaplecza technicznego.     

SPRAWDŹ NASZ PROGRAM MAR-TECH WIN® i zbuduj swój MarTech Stack.

Ostatnie artykuły