MarTech Stack: Kluczowy Element Skutecznego Marketingu
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest efektywne wykorzystanie technologii. ...
Czytaj dalejInwestycja w rozwój wiedzy wewnątrz organizacji zwraca się w sprawnym i szybkim jej działaniu.
Szczególnie jeśli temat jest całkowicie nowy, tak jak MarTech warto zadawać pytania zarówno strategiczne jak i operacyjne w szerszym gronie wewnętrznych ekspertów i wzbobacić dyskusję o wiedzę zewnętrznego eksperta.
W takim modelu najchętniej działamy:
Istotą naszych spotkań – warsztów jest wykorzystanie różnorodności wiedzy wewnetrznej i zewnątrzej. U większości naszych Klientów – najcenniejsza wiedza płynie od samych pracowników, którzy na co dzień doświadczają bezpośrednio relacji z klientem.
Wiedza i kompetencje wewnętrznych ekspertów to unikalny, trudnokopiowalny wyróżnik każdego przedsiebiorstwa. ZARZĄDZAJ WIEDZĄ MarTech SWOICH PRACOWNIKÓW!
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest efektywne wykorzystanie technologii. ...
Czytaj dalejMarketing, sprzedaż czy obsługa klienta są szczególnie dzisiaj, gotowi na automatyzację swoich procesów. W dzisiejsz...
Czytaj dalejW Polsce toczymy jeszcze spór marketing-sprzedaż Mimo, że dzisiaj ciągle jeszcze w Polsce jesteśmy w modelu sil...
Czytaj dalejStając się coraz bardziej Digital i Tech w marketingu coraz odważniej dokonujemy inwestycji w rozwiązania z grupy techn...
Czytaj dalej