MarTech Stack: Kluczowy Element Skutecznego Marketingu
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest efektywne wykorzystanie technologii. ...
Czytaj dalejStrategia cyfrowa marketingu (digital marketing strategy)
Jej stworzenie jest niezbędne do wskazania konsekwentnego kierunku rozwoju działań cyfrowych w firmie w oparciu o marketing. Ważne jest, aby strategia ta była spójna i w pełni integrowała się z innymi elementami marketingu (off-line) i biznesu. Strategia marketingu cyfrowego początkowo była traktowana jako strategia kanału komunikacji / dystrybucji informacji marketingowej. Z czasem staje się wiodącą częścią planów i działań marketingowych.
Taktyka i precyzyjnie dobrane działania
Strategiczny plan marketingu cyfrowego jest długoterminowym, kierunkowym planem i może stanowić podstawę do tzw. cyfrowej mapy drogowej (digital roadmap) w marketingu w perspektywie od 18 miesięcy do maksymalnie trzech lat. Środowisko cyfrowe jest bardzo dynamiczne, a plany operacyjne powinny mieć na celu tzw. strategiczną sprawności (strategic agility) dzięki której możemy modelować nasze działania w trybie ciągłym. Szczególnie ważna umiejetność biznesowa w obecnej dekadzie.
Kontrola i optymalizacja
Pełny proces zarządzania cyfrową relacją z klientem nigdy się nie kończy. W procesie ciągłym monitorujmy satysfakcję klienta, zbieramy jego opinię, ogladamy zmieniajace się ścieżki zakupów, wizyt strony ect. I to wszystko w oparciu o ustalone cykle raportowe, zakresy informacji i decyzje biznesowe.
Aby powyższe etapy przebiegały sprawnie, konieczne jest przygotowanie kompetencji w zespole marketingu oraz zastosowanie narzędzi z grupy MarTech śledzacych i automatyzujących działania na ścieżce Klienta.
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest efektywne wykorzystanie technologii. ...
Czytaj dalejMarketing, sprzedaż czy obsługa klienta są szczególnie dzisiaj, gotowi na automatyzację swoich procesów. W dzisiejsz...
Czytaj dalejW Polsce toczymy jeszcze spór marketing-sprzedaż Mimo, że dzisiaj ciągle jeszcze w Polsce jesteśmy w modelu sil...
Czytaj dalejStając się coraz bardziej Digital i Tech w marketingu coraz odważniej dokonujemy inwestycji w rozwiązania z grupy techn...
Czytaj dalej