Perspektywa CTO

NOWE PO艁膭CZENIE MARKETING I TECHNOLOGIA

Ciekawe czasy, kiedy czy艣ciej m贸wi si臋 o po艂膮czeniu Marketingi z IT ni偶 marketingu ze sprzeda偶膮.

Jak 艂膮czy膰 i dzieli膰 odpowiedzialno艣ci miedzy tymi dwoma zespo艂ami, kt贸re coraz cz臋艣ciej spotykaj膮 si臋 na wsp贸lnej platformie technologii marketingowych. Automatyzacja w marketingu to dzisiaj jedno z wa偶niejszych zada艅 marketer贸w. Do zespo艂贸w marketingu zapraszani s膮 coraz cz臋艣ciej specjali艣ci IT i analitycy, kt贸rzy sprawnie operuj膮 narz臋dziami typu MarTech wp艂ywaj膮c na efektywno艣膰 i rentowno艣膰 dzia艂a艅 marketingowych.

Sko艅czy艂a si臋 era Kod贸w dla marketera jest era Aplikacji. Marketerzy maj膮 do dyspozycji szerok膮 gam臋 rozwi膮za艅, kt贸re testuj膮 za darmo i wymieniaj膮 je艣li im nie pasuj膮 do zasob贸w MarTech Stack. Nabieraj膮 dynamiki w sprawnym u偶ywaniu platform technologicznych -MarTech. Nowy kierunke we wsp贸艂pracy to startegiczne partnerstwo: zespo艂y IT i Marketing. Wsp贸lnie kreuj膮 cyfrow膮 艣cie偶k臋 klienta.

Czy taki model ju偶 dzisiaj jest praktykowany w Twojej firmie? Dlaczego marketing ci膮gle jeszcze zaj臋ty jest „sob膮” a nie technologi膮?

 Jak budowa膰 warsztaty IT i Marketing? Jak 艂膮czy膰 umys艂y kreatywne ze 艣cis艂ymi i zwi臋ksza膰 tempo dzia艂ania i konkurencyjno艣膰 Twojej oferty w oparciu o platformy MarTech?

Praktyczne rozwi膮zania z lokalnych i mi臋dzynarowowych rynk贸w

Ostatnie artyku艂y