MarTech Stack: Kluczowy Element Skutecznego Marketingu
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest efektywne wykorzystanie technologii. ...
Czytaj dalejOstatnie dyskusje praktyków i teoretyków co do roli marketingu w organizacji, nabierają zasadniczego tempa. MARKETING I JEGO SZEF jako leader transformacji cyfrowej czy może marketing połączony z IT, a może w ogóle bez marketingu można kontynuować biznes ? Wiele konfiguracji pojawia się już w praktyce biznesowej a jeszcze więcej w teorii.
Rola marketingu w strukturach firmy jest niedoceniana, a może minimalizowana chociażby ze względu na to, że marketing może być przypisany praktycznie do każdego zadania – bo przecież wszystko co robimy w firmie jest marketingiem. A może dlatego, że brak w nim prawdziwych specjalistów i każdy się na marketingu zna, więc się nauczy?
Czas zdefiniować miejsce cyfrowego klienta w firmie a zaraz za tym rolę marketingu w strukturze organizacji szczególnie w powiązaniu z technologią typu MarTech. Nowe strategiczne alianse Marketing i IT. Większe zaangażowanie szefa marketingu w procesy cyfryzacji w firmie. Lepsza analiza ROMI, Marketing oparty na danych i predykcji. Nowe kompetencje i funkcje w marketingu.
Strategiczne plany rozwoju biznesu potrzebują wyjątkowej cyfrowej ścieżki klienta, która stanie się przewagą konkurencyjną i dostarczy klientowi wyróżniającą się na rynku propozycję współpracy, a akcjonariuszom stabilny wzrost biznesu w świecie cyfrowej zmiany. Łatwo o tym powiedzieć, trochę trudniej to skonstruować.
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest efektywne wykorzystanie technologii. ...
Czytaj dalejMarketing, sprzedaż czy obsługa klienta są szczególnie dzisiaj, gotowi na automatyzację swoich procesów. W dzisiejsz...
Czytaj dalejW Polsce toczymy jeszcze spór marketing-sprzedaż Mimo, że dzisiaj ciągle jeszcze w Polsce jesteśmy w modelu sil...
Czytaj dalejStając się coraz bardziej Digital i Tech w marketingu coraz odważniej dokonujemy inwestycji w rozwiązania z grupy techn...
Czytaj dalej