Rentowność

MAR-TECH i ANALIZA DANYCH

Jak nigdy dotąd – dzisiaj marketing może funkcjonować w pełnym połączeniu z danymi o swoim kliencie i efektywności kampanii, skuteczności akwizycji. Idąc na spotkanie ze sprzedażą dyrektor marketingu nie musi zabierać już prezentacji pełnych kreatywnych uzasadnień wartości dodanych marketingu dla sprzedaży – wystarczy, że otwierzy np. Marketing Hub czy CRM na platformie typu MarTech i rozpocznie partnerską rozmowę dotyczącą skuteczności i efektywności na drodze klienta w firmie.

CMO jak i CEO z łatwością, dzięki aplikacjom i platformom typu MarTech, mogą w trybie rzeczywistym śledzić aktywności: marketerów, sprzedawców, klientów otwierając tylko pulpity do zarządzania informacją.

źródło: Salesforce
Business Intelligence Tool
źródło: Zoho Campaigns

Dla CMO, to niesamowity komfort pracy, kiedy jako zarządzający marketingiem możesz odwoływać się do danych, dzięki którym rozmowa z działem sprzedaży, obsługą klienta czy rekrutacji przechodzi z fazy ” wydaje mi się” do fazy „zobaczmy co na ten temat mówia nasze dane”.

„Jako konsultant i praktyk biznesu, absolutnie mogę potwierdzić, że ten element rozwiązań na platformach typu MarTech znacząco wpływa na efektywność dyskusji biznesowych dotyczących fanelu sprzedażowego, jak i inwestycji marketiogowo-sprzedażowych w odniesieniu do kosztów akwizycji, poziomu konwersji i atrybucji czy gotowości do dalszych inwestycji w technologię.” Edyta Barmentloo BeConsultancy

Ostatnie artykuły