MarTech Stack: Kluczowy Element Skutecznego Marketingu
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest efektywne wykorzystanie technologii. ...
Czytaj dalejJak nigdy dotąd – dzisiaj marketing może funkcjonować w pełnym połączeniu z danymi o swoim kliencie i efektywności kampanii, skuteczności akwizycji. Idąc na spotkanie ze sprzedażą dyrektor marketingu nie musi zabierać już prezentacji pełnych kreatywnych uzasadnień wartości dodanych marketingu dla sprzedaży – wystarczy, że otwierzy np. Marketing Hub czy CRM na platformie typu MarTech i rozpocznie partnerską rozmowę dotyczącą skuteczności i efektywności na drodze klienta w firmie.
CMO jak i CEO z łatwością, dzięki aplikacjom i platformom typu MarTech, mogą w trybie rzeczywistym śledzić aktywności: marketerów, sprzedawców, klientów otwierając tylko pulpity do zarządzania informacją.
Dla CMO, to niesamowity komfort pracy, kiedy jako zarządzający marketingiem możesz odwoływać się do danych, dzięki którym rozmowa z działem sprzedaży, obsługą klienta czy rekrutacji przechodzi z fazy ” wydaje mi się” do fazy „zobaczmy co na ten temat mówia nasze dane”.
„Jako konsultant i praktyk biznesu, absolutnie mogę potwierdzić, że ten element rozwiązań na platformach typu MarTech znacząco wpływa na efektywność dyskusji biznesowych dotyczących fanelu sprzedażowego, jak i inwestycji marketiogowo-sprzedażowych w odniesieniu do kosztów akwizycji, poziomu konwersji i atrybucji czy gotowości do dalszych inwestycji w technologię.” Edyta Barmentloo BeConsultancy
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest efektywne wykorzystanie technologii. ...
Czytaj dalejMarketing, sprzedaż czy obsługa klienta są szczególnie dzisiaj, gotowi na automatyzację swoich procesów. W dzisiejsz...
Czytaj dalejW Polsce toczymy jeszcze spór marketing-sprzedaż Mimo, że dzisiaj ciągle jeszcze w Polsce jesteśmy w modelu sil...
Czytaj dalejStając się coraz bardziej Digital i Tech w marketingu coraz odważniej dokonujemy inwestycji w rozwiązania z grupy techn...
Czytaj dalej